22 Nov 2013

Hit.

Assalamualaikum w.b.t

Now that i realize what is the hidden meaning,
Laying beneath the words you utter,
And the reality hit me like a bolt.
I am sorry to be such a late-catcher,

Dulu, waktu kau dengan muka tak ada rasa beritahu,
Supaya wajah ini perlu manis.
Sentiasa.
Walau susah macam mana pun.
Walau hati kat dalam dah tak boleh dibaca riaknya.
Satu yang kau selalu lontar.
~senyum.

Dan waktu itu akulah yang paling...
Aku salah tafsir, maaf.
Tapi,jujur la, apa kau rasa bila orang tu sampai depan mata,
and the only thing that would always came over the mouth is,
Senyum,beb.

Tapi sekarang aku dah faham.
Senyum boleh bikin manusia lemah jadi badang,
hati rapuh jadi kukuh,
Tak rugi satu sen pun,
Sunnah nabi s.a.w lagi :)

sumber



Thanks untuk kau,
Aku bahagia bila tengok kau ceria.
Moga Tuhan sentiasa merahmati,
seiap usaha dan hari-hari kau,sahabat.

it's okay to be a freak upon one's eyes...just don't be one upon ALLAH's

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...