5 May 2012

impian

assalamualaikum w.b.t

saya punya impian
impian yang tak tahu bila akan tercapai
saya sangat iginkan impian ini jadi kenyataan
nak tahu apakah impian saya?

credit:iluvislam

                                          ....................saya nak pakai tudung labuh..................
ya,labuh...labuh macam budak sekolah agama
sebabnya?
sebab,saya rasa satu perasaan yang aneh saat melihat ukhti2 memakai tudung labuh
peaceful,serene and undefined feeling

Allah,aku mohon padaMu
bantulah aku mencapai impian ini
semoga cita-cita menuju baraqahMu kan tergapai jua
suatu hari nanti

sampai jumpa lagi,
budak yang sedang menghitung hari untuk mid-ya exam

p/s..maafkan saya untuk penggunaan kata ganti diri aku dan saya yang tak menentu
       dan doakan saya untuk this upcoming exam..dan juga untuk SPM..jazakallah :)

it's okay to be a freak upon one's eyes...just don't be one upon ALLAH's

6 comments:

Badrina Ibtisam said...

Hi kak.. Bagus2.. Sy pun pnah rasa mcm tu. Smoga impian akak tu akan trcapai =")

mohdhazlan Dreadlock said...

semoga impian jadi kenyataan :)

Sha Sumary ^^ said...

Betol3.. teringin spt mereka.. smoga impian jd knyataan ^^

spontaneous_gurlz said...

in sha Allah,tengah usahakan
adik doakan ya :)

spontaneous_gurlz said...

terima kasih :D

spontaneous_gurlz said...

thanks,sha
sama-sama kita usahakan,
hard,but nothing's impossible,kan :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...